top of page

הַחֶבְרֶ'ה

עודכן: 26 בנוב׳ 2023

בתחילת אוגוסט חזרנו ממסע של תשעה חודשים. אנשים שפגשתי שאלו איך זה להיות בארץ דווקא בתקופה הזו של מלחמה. הייתה לי תשובה ברורה. התקופה הזו היא חלק מהמסע שלנו. היא מאפשרת לנו לעזור להורים ולכל מי שאנחנו יכולים, להיפגש עם חברים שמפונים מביתם וליצור שיתופי פעולה מיוחדים. לכנס את כל הדמויות הדמיוניות ולהפיק יחד עם ניקו שמגדלת גור ענן מתוק בשם צ'ה את "יומן עננים" שניתן במתנה וזאת כדי שאנשים וילדים יכלו להרים ראש.

 

לבית שלנו עדיין לא חזרנו ועל השאלה מהו מסע? אפשר לשוחח רבות. אני חושבת שילדים יוצאים למסעות באופן יומיומי, הם עוזבים את הרציף הבטוח ויוצאים אל מרחבי הדמיון. מכירים את מקס ב"ארץ יצורי הפרא" או את איתמר בסיפור "איתמר מטפס על קירות"? במסע פגשתי את יולי ששאלה את אימה: "את מסכימה לי ללכת לאיבוד?". גם מבוגרים עושים זאת... יוצאים מתוך ההווה אל מרחבי העבר והעתיד. עם המסע מתעוררים רגשות שונים, חולפות מחשבות כעננים, מוצאים אוצרות חבויים והחזרה אל הרציף - גם היא נותנת הזדמנות להכיר עוד חלקים מעולמנו.

 

אני רוצה להכיר לכם את המינוי חצי שנתי של סיפורי שסק, שכולל יצירות שונות:

 

שני מכתבי שסק. מכתבי שסק הם סיפורים מאוירים שיצאו לאור כמכתבים שנשלחים בדואר ממש כמו פעם. המכתב מזמין את הקורא לצלול לעולם דמיוני וקסום ולהתכתב חזרה עם הדמויות או איתי. בכך הקורא הופך לכותב - יוצר.  

 

שני גיליונות דיגיטליים של "יומן מסע". יומן המסע מרחיב את העיסוק בשאלה מהו מסע? מה יש במסע? כשהוא מבקש לחקור את הקשר בין דמיון למציאות בין פנים וחוץ. בתחילת המסע גיליתי שהדמויות הדמיוניות שלי הצטרפו גם הן...

אז ביומן מסע נרחיב את ההיכרות עם החבר'ה של סיפורי שסק דרך סיפורים, ראיונות, משחקים, המצאות ותרגילי כתיבה.

יומן המסע מזמין את הקורא לצאת למסע אישי אל מרחבי הדמיון שלו.  

 

שני מפגשים מקוונים שיאפשרו מפגש למידה פנים מול פנים. ב"מדריך השלם לקרב אגודלים" כתבתי כי "דרך היותנו חוקרים אנחנו יוצרים ידע חדש אודות העולם שלנו". במפגשים נכיר מהי חקירה פנימית ואיך היא קשורה ללמידה וגם נשוחח על השראה, יצירה ונקודות מבט.

 

המינוי מיועד למבוגרים שרוצים להקריא לילדים, כלומר מבוגר וילד הולכים יחד בין שבילי המילים והמשמעות.

 

הערך במינוי הוא בקסם שיש בסיפורים, בהזדמנות לתרגל כתיבת יומן או לכתוב מכתב, בחקר שהוא מאפשר, בשותפות שקיימת בין קורא-כותב ובעיקר בעיקר ביצירת הקשר עם החבר'ה של סיפורי שסק.

 

עלות המינוי לחצי שנה הוא 210 ₪.

 

אני רוצה להזמין אתכם להיות בין קהילת המינויים שלנו.

המינוי יכול להיות עבור ילדכם או מתנה למישהו שאתם אוהבים.

 

בנוסף, לאור התקופה הזו, אם תרצו לרכוש מינוי או מספר מינויים כתרומה עבור משפחות

שהקשר יכול להיות בשבילם מקור לנחמה ותמיכה, שהדמיון והקסם יכול להוות מקור מרפא,

אני מבטיחה לדאוג לכך.   

ברכישת המינויים גם תשמחו משפחות וגם תוכלו להעניק תמיכה משמעותית לסיפורי שסק.

החבר'ה של סיפורי שסק ואני נודה לכם על כך ממעמקי הלב.


מצורפים דפים מתוך יומן המסע, תמונות של מכתבי שסק ומי הם החבר'ה של סיפורי שסק.


ולמעוניינים ברכישת מינוי שסק של החבר'ה - לחצו כאן


שלכם,  

סיון

 

 

 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page