top of page

כשהצבים באו לבקר...

עודכן: 21 במרץ

היי לכם.

מקווה שאתם בטוב.

סוף שבוע של פורים בפתח. הרבה זמן שלא כתבתי פוסט בבלוג או מייל. זאת תקופה שהכאב והצער גדולים. הם לוקחים לקצה ועם ההליכה הזו לקצה, יש רצון מאוד גדול שיהיה גם קצה אחר ואפילו באותה עוצמה (כלומר על כל צעד לשם, יהיה גם צעד לשם).


הכתיבה, החלימה והדמיון יוצרים בשבילי קצה אחר. משתפת אתכם במקצת.


בחודשים האחרונים נפגשתי עם המפונים שנמצאים בקיבוץ שדה בוקר. עבדתי עם כיתות ה-ו על כתיבת יומן מסע, עם ח-י הזמנתי לעשות הצגה, עם א-ג שוחחנו על מכתבים ועשינו קרב אגודלים. בפארק שהפך להיות חלק מבית הספר המאולתר ציירנו ציור קיר ענקי. במהלך הצביעה פגשתי אנשים מכל מיני מקומות בארץ, חלק הצטרפו ועזרו ויש כאלו שרק ביקשו לשוחח. 


במפגשים של "יומן מסע" הבנתי כמה קשה לנהל יומן כשאתה מוצף, למעשה חשבתי אחרת שאולי היומן יכול לווסת, להוות מרחב שאינו שיפוטי לכל הרגשות, תחושות, מחשבות. ככל שהעמקתי להבין חשבתי שאולי הדרך - איך לגשת ליומן - צריכה להיות שונה? אולי יותר מכונסת, מוחזקת ואינטימית, לכן הצעתי ליווי אישי שאותו אני מציעה גם באתר, תוכלו לראות כאן. בנוסף למפגשים בבית הספר, קיימנו מספר שבתות שמטרתן היה ליצור חיבור בין האוכלוסיות, קהילות, משפחות ואנשים שנמצאים בקיבוץ בגלל המלחמה. אז היו שבתות עמוסות, יפות ונעימות. אני מצרפת לכם קישור להזמנה ל"שבת עם סיפורי שסק", שתוכלו להתרשם. אם תרצו שנעשה שבת כזו במקום שבו אתם נמצאים, בשביל המעגלים שלכם, כתבו לי ונחשוב יחד מה מתאים.


בנוסף למפגשים הללו, אני בונה פלטפורמה דיגיטלית שמזמינה את הקוראים ליצור ולשחק, לצאת למסעות במרחבי הדמיון, לחקור ובעיקר לחוות זמן איכותי, כיפי, אינטימי יחד. הפלטפורמה תציע קורסים ותוכניות דיגיטליות שנשענים על הסיפורים שכתבתי וממש בקרוב ייצא קורס ראשון. אני מאוד מתרגשת לקראת. כמובן שאעדכן בהמשך.


בחודש הבא נשיק את ספר השירים הראשון שכתבתי שנקרא "רחוב מסע במזרח 1" שהוא ספר שירי מסע לילדים ומבוגרים שנותן הצצה למסע שעשינו במזרח. כעת הספר נמצא במכירה מוקדמת כלומר כזו שתומכת בהוצאתו. אפשר לומר ש... אנחנו עדיין במסע פשוט הוא שינה צורה. מקווה מאוד לפגוש אתכם בזום בקרוב, אשלח הזמנה. 


אז בפארק שהיה פעם פינת החי בקיבוץ עם סיום ציור הקיר, צבים באו לבקר. וכשהצבים באו לבקר ידעתי שיש גם קצה אחר. טיפה יותר ססגוני, שריוני, חלומי ומתוק (תמונות מצורפות).  

שלכם, 

סיון

 


תמונות מצורפות:

מציור הקיר (והצבים שבאו לומר שלום), שבת שלנו, הזמנה לשבת עם סיפורי שסק, כריכה "רחוב מסע במזרח 1".




 


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page